piątek, 11 listopada 2011

Nie do końca próżnowanie

Ostatnio nie malowałam nic a nic. Niestety wena nie dopisuje. Ale za to ostatnio zgłosiłam się do konkursu fotograficznego z mobilnych płatności. Pierwotny pomysł był takie żeby zrobić zdjęcie na laser Tagu niestety umówione rozgrywki były po terminie końcowym konkursu. Pomysł choć dobry odpadł. Ogólne zasady konkursu? Płacenie rachunków gdziekolwiek się jest cokolwiek się robi. Na konkurs można było wysłać 5 zdjęć.


Dzięki Żabiemu, Wojtkowi i mojej niefortunnej twarzy . A oto zdjęcia które zostały wysłane na konkurs. Niedługo nowa sesja:]

Żubi & moi


Wojtek & ja
"chwileczkę"

coś bardzo głupiego i nieodpowiedzialnego


Enter :]



Dzięki chłopaki, zabawa przednia, pełny profesjonalizm który pozwolił nawet mi wyglądać dobrze w roli DWO (damy w opresji)

Brak komentarzy: